Dawne historie

Choć od mojego wolontariatu europejskiego w Azerbejdżanie (EVS) minęły już dwa lata, ale nadal opowieściami o moich przygodach na nim zarzucam moją całą rodzinę oraz znajomych. W letnich miesiącach miałam okazję podzielić się też z całym światem. 

Dzisiaj wolontariat europejski jest częścią programu Europejskiego Korpusu Solidarności. Ciągle jest także obecny w moim życiu. Po powrocie do Polski często opowiadałam na prezentacjach, rodzinnych grillach, wyjściach ze znajomymi. Miałam także okazję poznać wolontariuszy, którzy przyjechali do Wrocławia.


Europeans: stories from a union of volunteers. 


O moich doświadczeniach miałam okazję porozmawiać w trakcie odcinków podcastu tworzone przez European Solidarity Network. Jest to społeczności wolontariuszy, w której działam. Bardzo zapraszam do odsłuchania na Spotife oraz na YouTube. Poniżej linkuję do odcinków, w którym występuję, ale warto sprawdzić także inne epizody

#3 I'm going on an adventure!

#4 Volunteering outside the EU

 
Online Herbata z Anią 

Do wspólnej herbatki i wspominek zabrała mnie Ania, która prowadzi podcast PrzygodowAnia. Z tych właśnie pogaduszek o naszych wspólnych  przygodach w kraju ognia i herbaty powstały dwie części słuchowiska, na które Was również zapraszam. 

Nostalgia Roksany i Anii. Wolontariat w Azerbejdżanie. Cześć 1: 

Część 2: 


Dzień Europy

W ramach także grupy były polskich uczestników programu EKS-u, sieci Alumnów, uczestniczę w niektórych działaniach. Na dzień Europy byłam częścią filmu, co znaczy dla mnie Europa.



Bardzo dziękuję. Mam nadzieję, że jakieś wątki mogą Was zainteresować, albo zainspirować do wyjazdu i podróży. Możecie także do moich poprzednich postów, które były pisane w trakcie pobytu w Azerbejdżanie. 

Komentarze

Polub stronę :)