Polşada tətillərim

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić krótkim tekstem o wakacjach, który przygotowywałam w ramach nauki języka azerbejdżańskiego. Tutaj chciałabym podziękować Xəlayə, które poprawiła błędy i sprawiła, że jest zrozumiały oraz Rövşenowi za konstatacje językowe. :) 

Səyahət

Səyahət etmək mənim xoşuma gəlir. Yeni ölkələrə getməyi, diqqətə layiq yerlərə baxmağı və insanlarla tanış olmağı xoşlayıram. Qatar - sevimli nəqliyyat növümdür. Fikrimcə qatarla səyahət etmək rahatdır.

Polşada tətillərim

Polşada çoxlu şəhər və kənd var. Polşaya səyahət zamanı siz şəhərin diqqətə layiq yerlərini, dağları, gölləri, şəlalələri, qədim binaların dağıntılarını görə bilərsiz. 
Mən yayda Sanoka gedirəm. Orda nənəmə baş çəkirəm. Bu şəhər mənim çox xoşuma gəlir. Adətən mən xalamın oğlu ilə birlikdə şəhər mərkəzində gəzirik. Mərkəzdə çox gözəl binalar, köhnə saray və bir neçə kilsə var. Ailəmlə birlikdə tez-tez dağlara gedirik. Mən dağ zirvəsindən olan mənzərəni sevirəm. Ümid edirəm ki, bu yay Sanoka yenidən gedə biləcəyəm
Podróż
Çox Sağol! 




Słowniczek:
səyahət etmək-podróżować
Qatar-pociąg
baş çəkirmək-odwiedzać 
nənə-babcia 
tətillə-wakacje
Polşa-Polska; Polşada-w Polsce

Komentarze

Polub stronę :)